torsdag 17 december 2009

Dax att åka

Famo & fafa står alldeles strax utanför men måste bara få skriva av mig. Kanske få hjälp från er som läser. Eller inte. Måste nog mest få ut tankarna ut ur huvudet.

Börjar med att säga att jag har världens finaste vänner.
Men, just dig, vet jag inte vad jag ska kalla. Jag vet vem du var. Nu vet jag inte. Vi pratar inte, vi har nog inte sagt ett snällt ord till varandra på evigheter. Jag tror faktiskt för varje dag som går mer och mer att vi inte kommer ha någon kontakt efter 9.an. Vilket jag tycker suger stenhårt. För jag älskar dig. De gör jag verkligen, men jag förstår mig absolut inte på dig.
Vi får se hur allt blir. Men om vi ( hoppas verkligen ) kommer hålla kontakt efter 9.an så kommer jag tacka högre makter och ödet.

Aja nu åker jag och Simme. Ha de bäst (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar