torsdag 17 december 2009

091217

Dagen idag i skolan var lika givande som alltid ;)
Städade hela morgonen sen såg vi på Boat trip och käkade gröt. Efter en liten pratstund i klassrummet så slutade vi.
Åkte hem, hämtade en bok som skulle lämnats tillbaka för länge sen ^ Men de tjöt inte nått alarm eller nått :) Gick och hämtade Linas kvällsbok 1&2. Har läst den innan men tycker att den är bra så den får släpas med till snön i sälen. Fastnade faktiskt på biblioteket i ca.2h ^ Satte mig i en skön fåtölj med utsikt över parken och kröp upp med boken. Hatar att läsa när de är alldeles tyst! När jag är hemma och ska läsa brukar jag sätta på radion och nu på biblioteket satte jag mig på barnavdelningen :P

Nu ska jag hoppa in i dushen och packa ihop "sovaövergrejer". Ska ju fira jul hos famo och fafa ikväll och sen sova där. Så Tilduz * Du får åka själv imon till skolan ! Glöm inte att vi börjar 9.30 !! Ringer för säkerhets skull så du är vaken :)<3


Puussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar