fredag 18 december 2009

091218

Tjo !

Gårdagen var jätte mysig. Åt julbord tillsammans med Tina, Simme, famo & fafa :) Riktigt gott. Sen blev de hemmalagad knäck och nötter, och då passade tomten på att komma. Hon tyckte vi hade vart snälla i år och delade ut lite klappar.
Efter de glodde vi lite TV men alla va trötta så att vi kröp till kojs istället.

Höll på att dö imorse, va så grym trött fast jag sovit hur mycket som helst :S Men avslutingen gick fort och så fort jag kom hem gick jag och la mig.

Så, nu har jag bakat negerbollar och dricker en efterlängtad kopp kaffe :]
Ska filura ut vad jag ska göra ikväll. Vill träffa kompisarna men måstepacka. Skulle ju inte va så klyftigt om jag på söndagmorgon vaknar och kommer på att jag inte packat ett skit...
Så får se hur de blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar