torsdag 3 december 2009

You dont have to read it .)

Hmm... har en djup stund. Känner för att skriva ner lite saker jag tänkt på i veckan

Killar.. När ni gör oss glada, är vi glada över precis allt. Känner oss superflummiga, inte ens dålig skolmat kan få ner våra mungipor från öronen.
Men när man är ledsen på/över en kille suger allt. Då kan man verkligen bli ledsen och sur på allt och alla. Då händer de att man snäser åt sin favoritlärare i skolan fastän denna lärare stått och torkat tårar minuten innan.
Man förstår sig inte på er...
Ni är underbara vänner men så fort man blir kär i er går allt åt pipan ;)
Men när man är över allt deppande är de så underbart! De finns ju en anledning till att de är ex och inte ens pojkvänn. Hur mycket man än saknar dem så stod man en gång i ett vägskäl och valde en väg. Om de va rätt eller fel vet jag inte, men just nu mår jag så jävla bra !
Och tänker aldrig ( okej de kommer säkert hända så snälla ni som har tröstat mig PÅMINN MIG NÄSTA GÅNG OM HUR SKITIGT JAG MÅDDE !!!!!!!! ) låta mig själv må så dåligt över en kille igen !

Allt från mig :)
Nu ska jag duscha och ta igen den sömnen jag missade inatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar