söndag 6 december 2009

Me (L) blogs

Ni vet när man sitter och skriver eller pluggar så blir de otroligt låångtråkigt. Och ungefär så har hela min dag sett ut. Men nått som verkligen piggat upp denna dagen är att jag hittat en ny rulig blogg ^
Ni vet killen som Kenza hissade för hans klädstil, har ni kollat in hans blogg?
Jag har suttit och läst hans blogg nu i 30 min^ och han har t.o.m hamnat på min favoritlista så jag inte glömmer honom !

Tänk vad de har ändrats. När jag började läsa bloggar läste jag bara Kenza, Gaybloggen och Ellamarie. Men sen bloggbråkades de och jag hittade Kissies, Paow och Dessies. Dessies tröttnade jag direkt på. Skit trist människa ^ Paow därimot hade en riktigt söt och gullig blogg men nu tycker ja hon är rätt bitchi. Kissie är ju skit kul. Underbart med någon som vågar provocera lite ;)
Aja just de..
Nu läser jag:
Kenzas, ( tröttnade på henne ett tag men nu är man tillbaka till kenzadrogen :])
Rabbes 2 bloggar ofc
Tilduz blogg
Kissie
Paow
Ellamarie
Foki
Blondinbella

Och nu de sensate tillskottet : baveamin.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar