lördag 19 december 2009

Good Night & Good bye HSTD <3

Paniken har börjat lägga sig och har äntligen slutat hyperventilera.

Va och käkade hos mats med familjen. Blev blåmusslor till förrätt och oxfilé med potatisgratäng till huvudrätt. Super gott. Och när jag kom hem väntade mina två älsklingar i trappuppgången. Så vi har babblat, packat, sytt, strukit, läst och allt möjligt. Kommer sakna er så in i norden mina pärlor ! Jäkla tur att man har gratis sms (A)

Nu ska jag nana, ska upp tidigt imorgon.
Kommer inte blogga förrän jag sitter i vår stuga i Sälen så ni får ha en underbar söndag/4.de advent och allt vad de nu kan vara.

Good Night & Good bye HSTD <3
Puuusss

2 kommentarer:

  1. jaop, dt var mysigt- aldelles för länge sen sist:S men du är ju snart tbx;)

    SvaraRadera
  2. Ha så kul på resan :)<3

    SvaraRadera