söndag 13 december 2009

Gårdagen :)

Jo, igår efter ja bloggat gick jag och la mig ^ Satte alarmet så jag skulle sova i ca. 40 min.... 16.11 ringer Tilda och väcker mig :S Shiiit försenad -.-
Snabbt sprang jag runt och letade efter nått vettigt att ha på mig. Lyckades inte så speciellt bra. Hade ljusblått linne och de lös ju upp hela laserdome banan ;)

Kom lite sent till Slottsmöllan menmen. Spelat va skitkul! Sen var de hem till mig och sedan droppade folket in :) De flesta genom dörren och Jesper uppför stupröret xd
Glodde film och käkade pizza och kebab.
Först blev de mina jag & Irene och fortsatte med Dead Silence.
Tack alla som gjorde denna helgen till den bästa på länge :)<3

2 kommentarer:

  1. Tack själv, håller lätt med bästa helgen på länge :))<333

    ps. jag har bloggat (Y) haha

    SvaraRadera