måndag 28 december 2009

091228

Hej bloggen :)

Resan igår gick la sådär. Alla tåg var försenade och stämningen på tåget va inte den bästa. Datorerna hade fummlat till det och alla platser var dubbelbokade. Och som om de inte var nog så stannde tåget mitt ute i ingenstans. Isen under tåget hade lossnat och slagit sönder en broms slang. Men efter en evighets väntan hade de fixat de och vi rullade igen.
När jg äntligen var hemma igår kastade jag mig i dfuschen sen va de Grease som väntade med familjen. Eller jag satt mest och klämde på julklapparna som vi ska dela ut ikväll ^^ Tydligen har jag vart riktigt snäll iår för de fanns massor av paket till moi !
Aja nu ska jag fixa till mig lite, sen v'ntar stan :)

L'gger in fler skidbilderna sen


puuusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar