torsdag 10 december 2009

091210

God middag bloggen & alla söta läsare <3

Som ni kanske redan visste så var jag på Båstad Privata idag och kikade. Verkade super bra. Iallafall så var det ganska problematiskt igårkväll och imorse ^
Igår kunde jag inte hitta vägbeskrivingen. Och imorse när jag väl hittat den glömde jag den på hallbordet... Men när vi väl var i Båstad hittade vi ändå inte fastän jag hade vägbeskrivningen i knät x) Fick fråga två killar och då visade de sig att de gick där, så till slut kom vi rätt.

Mina underbara hög där alla papper som kommer i min väg hamnar.


Väl på skolan fick vi va ( 5 andra tjejer också) med på en Historialektion. Snackades om slavarna och sedan läste hon ett stycke ut KuntaKinte-boken ( OCH vem kollade på den i våras på engelskan :O )
Efter de gick vi och kollade på skolan och fick kika in i rummen. Sen var de dax att gå ner till restaurangen för att ta en kopp kaffe ( <3 )och ställa 1000 frågor ^
Samhälle C stod näst på schemat ( kunde valt matte C men de kändes inte så lockande ^ )
Berättade om Brott och straff. Visade statistik på vem de va som gjorde flest brott i Sverige osv. Och sista 25 minuterna körde vi "På Spåret". Kom på en delad andra plats !
Lunch: Tacosopp och till efterrätt chokladpudding.
Nu är man hemma och hittat ett paket som var adresserat till moi, spännande ;)

2 kommentarer:

  1. Paket är alltid lika spännande=) även om man vet vad som är inuti=)Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  2. hahahah satt dom och snackade om vem som begick flest brott i sverige? snacka om att hänga ut den stackarn XD

    vem var det då? ;]

    SvaraRadera