onsdag 9 december 2009

091209

Hellu,

Skolan flöt på bra.
Redovisade Selma Lagerlöf på svenska idag, gick la bra :) Bjöd på pepparkakor ^
Sen drog jag ner på stan och fixade mina glasögon. Fick först hjälp och så sprang hon upp till verkstan och sen fick ja vänta 50 min -.- Asså de är sjukt hur obekväma stolar de har på Synsam!!
Mötte upp mamma och Simon på stadium och köpte skidglasögon och sockar till resan. Sen vidare för att köpa jacka :) Och tillslut hamnade vi på DinSko och köpte mina snöskor ;) Lite roligt att jag fick springa runt på barnavdelingen och leta ^ slutade med att jag köpte ett var vita i storlek 33/34 :) Fixar bilder strax :)
Nu är ja hemma, nydushad och ska precis sätta in julskinkan i ugnen.

Ska ju och skugga på Båstad Privata imon, har Madi just nu i luren så funderar på att passa på och fråga henne om lite tips över vad jag ska ha på mig. ^

Pussss

1 kommentar: