söndag 29 november 2009

Julskyltning :)

Hellu,
Va nere på julskyltingen med Rabbe och Jonas. Haha de sprang väll mest efter mig som plötsligt fått nån j*vla energiklick och skulle springa hit och dit ^^ Sen skulle Jonas med bussen ( som va 35 min sen -.- ) Och Viktor joinade oss istället.
Sprang i yttligare affärer och sist men inte minst kom Madi och Nea <3
Gick runt i regnet och tog sedan skydd i ingången till torg garaget. Satt där o värmde oss då ett mycket "trevligt" fyllo kom och frågade om hon fick låna telefonen.
Rabbe- Har inga pengar
Fyllo- Men jag ska ringa polisen, min pojkvän åkte fast kl.3
Rabbe- aha :S öhm.. okej * slår in 112
Så står hon och skäller på dem för de hade plockat inne henne på fyllesäll och att hennes pojkvvän satt i fängelse xd
Sen hem och äta bakismat till FCB & RMA. Great :)
Aja nu ska jag läsa lite bloggar sen nana. Ska ju till Kattegatt imon och skugga Samhäll ekonomi :)

Some pics :) - sista året med granen

En Rabbeboii ;)


P & K

1 kommentar: