fredag 27 november 2009

Jag älskar dig


Är det bara jag, eller har innebörden av "Jag älskar dig" tappat sin mening?
Det är nått som man bara skriver hur som helst och som man säger till den man är tillsammans med första månaden?
Jag vet inte,
Vi har faktiskt pratat rätt mycket om detta den senaste tiden. Flera tjejkvällar, fikor och telefonsamtal. Och vi fattar nog fortfarande inte riktigt.
Vissa anser att man inte kan säga de till sin kille innan man känner att "his the one" men.. Vet inte riktigt de, tror nog mer att när man känner att man älskar nån är de någon som man kanske inte tror de kommer hålla med föralltid men iallafall så länge som möjligt. Någon man vågar ta en diskution med utan att vara rädd för konsikventerna. När man vet vart man har varandra.
Jag har vart en av dem som sagt "Jag älskar dig" till killar som jag nu i efterhand har fattat att jag nog inte menade de. Men nu vet jag innebörden av de fina orden, och snart hoppas jag att de är fler än jag som kommer fatta det.
Stör mig bara anmält på att man ser par som vart tillsammans i ca 10dagar och sedan heter på msn "Älskar dig så sjukt mycket" eller liknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar