måndag 30 november 2009

ARGH !

Argh! Nu förstår jag precis hur sur en lärare/föräldrar blir när den man hjälper en elev/unge/syskon !
Satt nämligen och hjälpte min lillebror med hans SO, och eftersom han är mitt i sin fjortisperriod satt han och pillade på mobilen hela tiden -.- Satt och gnällde på han och försökte få han att koncentrera sig på Napoléon och Marie Antoinette, men detta gick absolut inte! Det var inte förän han såg att jag loggat in på bloggen och sett att jag döpt inlägget till : ARGH ! Som han förstod att de va dax att börja lyssna till den visa systern ;)
Aja, nu har jag skickat iväg han på fotboll och ska själv sätta igång med engelskan -.-

En mycket söt broder som står och redovisar om Franska revolutionen.


En mycket butter Frida

3 kommentarer:

  1. Du borde VERKLIGEN öppna käften om att sitta och pilla med mobilen hela tiden eller? :D<3

    SvaraRadera
  2. hahaha!! simon då!
    btw... du har ju sett hur det blev på mitt rum innan väl? :)... men tack!
    Jag kunde inte svara på smset, har inga pengar. Men JAAA om 20 dagar så åker vi! :D. haha va va det som du önskade dig nu igen?? typ tröja och smycke va?<3
    du har spotify va? lust att skicka nån lista?
    <3

    SvaraRadera